joi, 9 februarie 2012

Memorialul "Victor Ciocaltea" Ed. a XXIX a - 2012

Victor Ciocaltea

A mai trecut un an si iata ca a venit iar momentul unui nou Memorial "Victor Ciocaltea" organizat asa cum ne-am obisnuit de catre C.S. RATB Bucuresti. A fost un concurs puternic, organizat de aceasta data pentru categoria de varsta Open sub 12 ani unde m-am intalnit cu mai vechii mei prieteni: Mihai Pasca, Alexandru Banzea, Mihnea Ene, Alexandru Gheorghiu si lista ar putea continua...

Concursul s-a desfasurat in sistem elvetian cu 7 runde in perioada : 28.01.2012 - 05.02.2012.

Andrei Otetea


Am inceput turneul in forta castigand primele doua partide dupa care am primit un dus rece de la Alexandru Bolea. El mi-a administrat o infrangere care m-a facut insa mai atent in urmatoarele partide, reusind in final sa castig restul partidelor, clasandu-ma pe locul I la general (Baieti sub 12 ani) cu 6 puncte.

Ioana Otetea


Sora mea, Ioana Otetea nu a mai reusit un parcurs de exceptie, acumuland in final 2 puncte cu care s-a clasat pe Locul I la Fete sub 8 ani.

Detalii turneu : aici

Premierea Victor Ciocaltea 2012


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu